Lotiune, dizolvant cuticule si top coat Farmec - pareri

Bună!
Astazi va voi prezenta trei produse esentiale din gama Farmec pe care le recumpar cu mare drag. Sunt o mare fana a produselor Farmec, insa stiu sigur ca nu sunt singura.

Lotiune cu vitamina B5

 Acest tratament mi-a facut unghiile tari si foarte, foarte rezistente. In prezent nu il mai folosesc atat de des, poate o data pe luna, deoarece unghiile mele s-au intarit si nu am mai avut experiente neplacute, cum ar fi ruperea. Cand l-am achizitionat prima data il foloseam zilnic, fara a folosi oja, timp de doua saptamani. Apoi de doua ori pe saptamana, peste care aplicat oja, deoarece produsul poate fi folosit si ca baza.

Gel TopCoat

Este printe top coat-urile mele preferate. L-am recumparat de trei ori pana acum si cu siguranta o voi face. Plusurile sale sunt urmatoarele:
Singurul minus ar fi ca produsul se usuca destul de repede in sticluta, dar acest lucru poate fi rezolvat cu usurinta. Poti folosi cateva picaturi de diluant de lac de unghii. NU FOLOSI NICIODATA ACETONA. Crede-ma, am incercat, acetona este creeata pentru a sterge oja, de ce ai turna in sticluta de oja? Singurul lucru pe care il va face va fii sa o distruga si mai rau.

Peeling cuticular

Peelingul, sau dizolvant de cuticule, a fost primul produs de genul pe care l-am folosit. Cand am inceput sa imi fac manichiura habar nu aveam ce sunt alea cuticule, asa ca nu m-am interesat de ele. Insa in timp am descoperit forfecuta, dar din fericire am invatat ca face mai mult rau decat bine, mai ales folosita gresit. Evident ca am folosit-o total gresit, dar pentru mine era destul de distractiv sa vad acea pielita cum se ducea. Apoi am intrat in contact cu betisoarele de portocal, la care am stationat. Cu ele imi impingeam cuticula o data pe saptamana si rezultatele erau spectaculoase. Insa parca mereu mai ramaneau niste bucatele mici albe lipite de patul unghial. Am invatat ca de fapt acelea sunt mici bucatele de piele moarta care trebuie eliminata pentru a lasa oja sa se lipeasca de unghie. Asa am dat si de peelingul cuticular, produsul care ma ajuta sa inmoi acea piele pentru a fi mai usor de curatat. Produsul se lasa sa actioneste 30 minute, apoi se vine cu un betisor si se impinge usor pentru a curata unghia. Dupa folosire se recomanda spalarea pe maini.

Astea au fost parerile mele despre produse, sper ca ai invatat lucruri noi. Nu uita sa te abonezi prin e-mail pentru a fi notificata cand postez un nou articol. 

Etichete: , , , , , , ,