Comanda 1001 cosmetice

Buna ! Am profitat si eu de Black Friday cu o comanda pe  1001 cosmetice
Normal ca am comandat in mare parte oje.
Le-am gasit la niste preturi fooarte mici.
Ce am avut pe comanda
1. Parfumul Perceive. Il cumpar pentru a doua oara si il ador. Miroase superb , mirosul tine , iar pretul este bun.
AVON ADVANCE TECHNIQUES TRATAMENT PENTRU PAR CU ULEI DE ARGAN
3ESSENCE PURE SKIN PURFYNG BENZI PENTRU FATA SI FRUNTE   
4. RIMMEL LONDON 60 SEC COLECTIA RITA ORA LAC DE UNGHII


  Nuanta 613 -Midnight rendezvous este un mov foarte, foarte inchis , aproape confundat cu negru.Este opac intr-un strat mai gros , daca esti adepta straturilor subtiri este opaca in doua.  Formula este perfecta, foarte usor de folosit.

  Nuanta 260-Funtime Fuschia este un roz fuchsia . Este opac in 2 straturi , pensula este foarte lata si oja se aplica foarte fin . Timpul de uscare este foarte scurt.

  Nuanta 823 Bindfold me blue . Este un albastru mediu , opac in aproape un strat. Daca te grabesti poti lasa si un strat , linia unghiei va fi foarte putin vizibila.

5 .  Farmasi nail enamel lac de unghii
  Nuanta 205. Este un sclipici roz , baby blue , argintiu foarte fin intr-o baza incolora. Poate fi folosit ca topper , adica un fel de top coat stralucitor peste alta culoare. Eu asa il prefer. Ar putea fi opac pe cont propriu in 3-4 straturi sau prin metoda cu buretelul.

6. CATRICE LUXURY MILLION BRILLIANCE LAC DE UNGHII
 Nuanta 01 It's Showtime . Este un sclipici argintiu cu sclipici foarte fin si hexagonal de diferite marimi. Este superb. Opac in 2 straturi si este perfect pentru anul nou , eu am deja o manichiura planificata pentru el.

7. CATRICE ULTIMATE NAIL LACUER LAC DE UNGHII EDITIE LIMITATA
  Nuanta 66 Blue and a half men. Este un albastru metalizat cu mici particule albastre . Culoarea este superba , se aplica foarte frumos . Din pacate , este opac in 3 straturi, ceea ce m-a dezamagit putin.


8.CATRICE ULTIMATE NAIL LACQUER LAC DE UNGHII
 Nuanta 46 Berry Potter & Plumbledore este un mov cu mici particule verzi-albastrui , care dau impresia de duo-chrome. Se aplica foarte frumos in 2 straturi, iar efectul este vizibil si pe unghii.

9. MISS SPORTY NAIL POLISH LASTING COLOR
 Nuanta 010  care este un lac transparent , care promite stralucire de gel pana la 10 zile .  Abia a intrat in teste , insa se usuca destul de rapid , dupa 20 minute am putut folosi banda pe unghii. Cat despre rezistenta nu pot spune nimic , eu nu am probleme cu saritul ojei . Orice oja ma poate tine pana la 3-4 zile , fara ciobiri, cand sunt nevoita sa schimb culoarea.

10.ESSENCE THE NUDE LAC DE UNGHII 
Nuanta 07 hope for love . Este un nude roz , recunosc, nu prea sunt fana acestor culori , le prefer pe cele mai inchise , care nu se confunda cu pielea. Formula este foarte buna , este opaca intr-un strat , maxim doua.

         Asta a fost comanda mea , voi ce experiente aveti cu acest site?

Etichete: