Alătura-te comunității

Bună! Astăzi vă voi povesti despre Blogal Initiative.
Am descoperit aceasta comunitate la începutul anului și  de atunci sunt prezenta la fiecare campanie.
Datorita lor am inceput sa fiu mai creativa și să abordez diferite subiecte.
În aceste campanii poate participa orice blogger. 
Modul de funcționare este simplu, pentru început trebuie să îți creezi un cont , care nu durează mai mult de 5 minute.Apoi aștepți cuminte campaniile. În urma campaniilor se pot câștiga diferite premii și puncte carte pot fi folosite in giftshop.
La prima campanie am castigat o carte care trebuie sa soseasca , abia astept . Titlul ei este inca un secret , fiind un cadou din partea sponsorului.
Daca nu reusesti sa castigi vei primi 10 puncte pentru orice articol inscris , deci vei acumula puncte pentru licitatiile din giftshop .
Mă bucur tare mult că am putut participa la aceste campanii și te invit și pe tine! 

Etichete: