Cadouri de Ziua Indragostitilor de pe Dwyn.ro

    Suntem deja in luna ianuarie , iar Ziua Indragostitilor se apropie cu pasi rapizi . Se da startul cumparaturilor . Stiu ca nici acum nu ai ales un cadou , asa ca te invit sa ii cumperi persoanei dragi aparate de ingrijire pesonala de pe Dwyn.ro.
Ai deschis fereastra si te-a uimit varietatea de produse? Ei bine , asta mi s-a intamplat si mie. Daca doresti sa iti cumperi epilatoare, am eu o propunere pentru tine .

Epilator Philips Satinelle HP6423/00




Caracteristici principale

Piele delicată şi frumoasă
Epilare comodă
Accesorii

Alte caracteristici 
Date tehnice 
Parerea mea 
Daca doresti sa ramai la epilarea clasica ti-l recomand. Faptul ca vine si cu alt capat este de laudat. Eu una nu suport pe cel cu pense , ma omoara. Acesta este perfect. Taie firele de par de la suprafata , fara smulgere , fara durere. Nu am intampinat probleme cu el si il am de aproape doi ani . Functioneaza perfect. Daca doresti calitate la un pret mic , te sfatuiesc sa-l achizitonezi.

De ce sa alegi Dwyn.ro
        1.Dwyn are peste  852 păreri :  
      2. Toate produsele sunt asigurate pe durata transportului:
     3. Modalitati de livrare :

Sunt sigura ca nu te poti uita fara sa "arunci" un produs in cos.

Etichete: