Demax asigură curățenia casei tale

Cred că toți ne-am întrebat măcar odată:"Oare cât va mai evolua tehnologia?" Ei bine , continuă să ne surprindă cu invenții noi.
Mai țineți minte când au apărut primele aspiratoare?

Nu erau atât de bune , mătura fiind o alternativă mai bună. Dar apoi au apărut cele cu adevărat folositoare . Vă întrebați : "Oare cum vor fi peste șaptezeci de ani?" Din fericire , am eu un răspuns.
De curând am primit prin e-mail această convorbire din anul 2087 , dintre un copil și mama sa.Să vedem ce spune :
-Mami, acum de ce toate lucrurile s-au schimbat?
-Ce vrei să spui prin asta, dragul mamei?
-Totul este diferit. Această aparatură nu seamănă deloc cu cea pe care bunicul mi-a arătat-o în fotografii.Uite, mamă, acel aspirator.Bunicul mi-a povestit foarte multe despre el. Cele două diferă foarte mult.Cele de acum se conectează la rețeaua wireless de curent electric. Este prevăzut cu niște microfoane care detectează limba care se vorbește în casă, pentru o comunicare mai ușoară.După ce aspiratorul-robot face cunoștință cu stăpâna , el trece la treabă.Toată munca este făcută de un aspirator-robot,iar noi trebuie să dăm comenzile și odată la săptămână să umplem rezervorul cu puțină soluție magică de curățat.
Cele de pe vremea bunicului erau mult mai diferite.Mi-a spus că le achiziționa de aici.Mi-a povestit numai lucruri bune despre ei și despre electrocasnicele pe care le comercializează. A cumpărat de la ei acest aspirator cu sac.


Aspiratorul a intrat în teste și s-a descurcat de minune.Mi-a spus că și acum îl mai are.Și, pentru că pe site au fost reduceri uimitoare la gama de aspiratoare cu sac s-a gândit să-i cumpere și lui...
-Cui, dragul mamei?
-Ghici!
-Lui nea Ion?
-Nu! Tanti Maria.
-Eh , eram pe aproape.Continuă.
-După cum spuneam, reducerile și prețul accesibil l-au făcut să achiziționeze încă un aspirator , identic cu al său.Tanti Maria l-a primit cu bucurie și a recomandat cu mare drag aspiratorul cunoscuților ei.
Mami, noi de ce nu avem aspiratoare ca cele de pe Demax?
-Tehnologia a evoluat,fiule.Mi-ar plăcea să dau EU cu aspiratorul prin casă, însă acel robot este programat pentru a-mi face munca.
-Tare mi-aș dori să pot comanda un aspirator adevărat ...

             Voi cum vedeti aspiratorul din viitor?

Etichete: