Dorințe pentru anul 2017

Bună!
Am văzut foarte multe postări despre dorințele pentru noul an. Doresc și eu să îmi fac o listă cu dorințe , căreia îi dedic această postare pe blog.

Dorințele vor fi verificate la sfârșitul anului , să văd dacă am putut respecta ceea ce mi-am propus.
Acestea fiind spuse , să vedem care sunt dorințele mele.
  1. Doresc să fiu mai activa pe Instagram 
  2. Sa postez de trei ori pe săptămână ( pe blog)
  3. Sa particip la toate temele pentru unghiute 
  4. Să scap de timiditate 
  5. Să citesc cel puțin o carte pe lună , căreia să-i fac o recenzie pe blog.
  6. Sa invat a gati , pentru ca nu sunt buna deloc la gatit . Macar sa fac niste prajituri :)
  7. Sa invat mai mult
  8. Să fac și alte persoane la unghiute . 
Cam astea ar fi dorințele mele pentru noul an.Ale tale care sunt?