luni, 9 ianuarie 2017

NOTD-Argintiu + Cum se aplica banda subtire

Buna !
Stiu ca in ultima vreme am postat diverse subiecte , dar nu m-am lasat nici de unghiute. Am simtit nevoia sa impartasesc si alte placeri. Postarile cu unghiute vor avea un loc de onoare sambata in colaborare si in fiecare marți.
Astea fiind spuse sa va arat ce am mai realizat. Am simtit de mult nevoia sa folosesc banda aceea subtire , deoarece am vreo 15 care stau degeaba si care nu vor fi vreodata terminate.
Aveam de cateva zile deja o baza si m-am gandit ca este momentul potrivit.
Cum se aplica banda subtire

  1. Asigura-te ca oja este uscata complet , altfel ea va ridica odata cu ea oja de sub.
  2. Pentru a-ti fi mai usor pune fasiutele pe un capac de oja .
  3. Preseaz-o bine pe unghie , altfel oja va intra pe sub , iar liniile nu vor mai fi perfecte.
  4. Dupa ce ai pus oja peste , trage banda rapid , inainte de uscarea ojei.
  5. Foloseste-te de o penseta pe durata procesului.
  6. Inainte de a folosi top coat asigura-te ca modelul este uscat , altfel se va strica , in special liniile orizontale.

15 comentarii:

  1. Eu la manichiura sunt praf, de cele mai multe ori aleg oje sclipicioase si rezistente ca sa scap mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  2. E destul de complicat cu banda... Stiu cat m.am chinuit si eu prima data cu ea

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu banda, dar inca nu m-am incumetat sa o folosesc :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ineteresant. Nu am incercat pana acum, dar ma tenteaza

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte fain, o sa incerc si eu, pana acum le foloseam doar pt decor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi plac nudurile pentru manichiura. Dar e interesanta si aceasta combinatie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am si eu cateva benzi care zac nefolosite, la mine mereu intra oja pe sub ele. Daca ti le face cineva banuiesc ca e mai usor de folosit, dar singura sunt praf.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-am luat si eu o astfel de rola dar pana acum nu mi-am aplicat-o din diverse motive. Acum am analizat bine problema si sper sa imi iasa din prima. Foarte utile sfaturile

    RăspundețiȘtergere
  9. Draguta manichiura, am si eu o multime de benzi si tot asa mai mult le folosesc la modele din astea decat manichiura in sine

    RăspundețiȘtergere
  10. Ah, trebuie să încerc și eu! Nu știu, eu când vine vorba de făcut unghii și de pensat, pur și simplu n-am răbdare! Mi se par foarte drăguțe când le văd la alte fete, dar eu pur și simplu îmi pierd răbdarea. O să încerc și eu totuși să-mi fac câteva modele, mai ales că am început să-mi cumpăr și mai multe oje. :D Mulțumim pentru sfaturi!

    P.S. Dacă te interesează cumva și cărțile, te aștept cu mare drag pe blogul meu: http://thoughts-about-books.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Astept si parerea ta :D