Aleg sa imi protejez telefonul ! Aleg folia de protectie pentru smartphone!

Ti-ai cumparat cumva un telefon nou , dar ai omis husa si folia de protectie? Probabil spui ca nu este nici o problema , se poate trai si fara . Gresesti , sunt ca apa pentru un peste , fara ele pestele nu poate trai mult.
Din fericire am gasit un loc pentru a-mi cumpara o folie. Si am nimerit la momentul potrivit.In perioada 10-14 febriuarie vor avea loc reduceri aici , asa ca grabeste-te si cumpara persoanei iubite o folie de protectie pentru telefonul iubit.
Iata 5 avantaje ale foliei de protectie.
1.Nu mai trebuie sa iti faci griji.
Acum telefonul va fii in siguranta,fara zgarieturi si , conform magazinului aceasta folie are capacitatea de a se vindeca .Mai exact , zgarieturile cauzate de utilizare zilnica , cum  ar fi purtatul in geanta sau buzunar , respectiv contactul cu alte obiecte ascutite purtate de catre persoane dispar dupa aproximativ 12 ore.
Am sa las acest videoclip cu folia in actiune.

2. Nu poate fi observata , dar va fii mereu alaturi de tine.
Deoarece este transparenta , va fii imposibil de observat si nu iti va strica imaginea de pe telefon.
Aici am atasat o fotografie exemplificativa.

3. Este prietena cu portofelul tau.
Nici nu trebuie sa iti faci griji in legatura cu pretul. O gasesti la doar 49 lei si beneficiezi de transport gratuit la comenzi de minim 85 lei.
Eu zic ca este o afacere foarte buna . Poti cumpara o folie pentru tine , una pentru persoana iubita , fara sa platesti transport.
4.Usor de montat.
Recunosc ca sunt "stangace" , nu prea ma pricep eu la instalarea acestei folii , dar vanzatorii s-au gandit si la noi si in fiecare pachet comandat va fii inclus un kit de istalare si instructiuni. In plus , exista si un videoclip cu instalarea foliei.


5.Protectia consumatorului
Daca alegi sa comanzi online o folie de protectie beneficiezi de garantie si , daca nu esti multumit poti returna produsul in 14 zile de la primirea coletului.






Etichete: