Ce legatura are zodia mea cu parfumul?

Am descoperit un nou criteriu pentru alegerea parfumului. Daca tot se apropie Ziua Indragostitilor si vrei sa iti surprinzi iubita , poti opta pentru un parfum in functie de zodie.
Daca iubitul/iubita tau/ta se afla in zodia fecioara ai nimerit in locul potrivit si te invit sa citesti urmatorul articol.
Sa vedem ce parfum i se potriveste fecioarei.

Calitate definitorie:Eleganta .
Femeile din zodiacul fecioarei se bucura de un sarm aparte , nemaiintalnit la restul zodiilor.Acestea sunt adevarate perfectioniste si tind sa atinga standarde inalte in tot ceea ce fac. Fecioarele sunt destul de rigide in ceea ce priveste schimbarile , nu se adapteaza repede lucrurilor si situatiilor noi aparute si tind sa urmeze cai deja stiute.

Ce note de parfum de potrivesc fecioarei?
Perfectionistele zodiacului prefera arome curate si proaspete , care completeaza perfect personalitatea lor rezervata . Notele de citus , florale sau de fructese numara printre alegerile fecioarelor.

Acum ca am aflat , a trebuit sa gasesc un site care comercializeaza parfumuri la preturi accesibile.
Dupa cateva minute de cautari am dat peste Aromeonline . 
Am cercetat site-ul , parfumuri din belsug , preturi bune , exact ce aveam nevoie.
Parfumul care mi se potrivea era GUCCI FLORA GORGEOUS GARDENIA EDT 100ML
:


Sa vedem cum este descris de catre vanzator.

Flora By Gucci este un parfum uimitor de la Gucci, prezentat în 2009. În spatele proiectului stă ambițioasă și carismatică Frida Giannini, directorul creativ de la Gucci. Florei își datorează numele celebrei colecției din 1966. Desenul de pe ambalaj este datorită designerului. Scrisul lui Gucci este evident și în celelalte detalii. În armonie cu grafică de flori, fluturi și marginea neagra și aurie al cutiei este sticla hexagonală decorată cu o panglică neagră cu ciucuri de aur de bambus. Flora By Gucci întruchipează imaginea femeilor - elegante, imprevizibile, sofisticate și senzuale. Mix non-tradițional de trandafir și osmanthus, echilibrat de citrice și bujor.Notele de vârf: citrice, bujor.Notele de Sredechni: trandafir, osmanthus.Notele de bază: paciuli, lemn de santal.

Parerea mea personala.
Deoarece nu l-am testat nu pot spune nimic despre el , dar pot spune prima impresie pe care mi-a facut-o. Modul in care se prezinta merita 5 stele . Sticlutul arata foarte bine , fundita de la gatul sticlutei este un strop de finete.Cantitate de 100 ml , da ai vazut bine . Primesti muult parfum pentru doar 80 lei. Pretul este absolut de mic , grabeste-te si prinde oferta , poti economisi 70 lei.

Daca esti in cautarea unui parfum viziteaza acest magazin , sigur vei gasi ceva si pentru tine ! 



Etichete: