Cum sa ai unghii lungi

Buna , fetelor ! Dupa cum stiti sunt posesoarea unor unghii lungi si tari, insa stiu ca multe va confruntati cu unghii subtiri,care se rup rapid. Pentru voi am adunat cateva trucuri si obiceiuri pe care le folosesc si in urma carora simt ca unghiile mele devin mai sanatoase.
Am inceput sa fac unghiile cu model in urma cu un an si jumatate , daca tin bine minte. Atunci aveam unghii mici si fragile , dar de atunci am inceput sa am grija de ele.
1. Renunta la rosul lor! Nu prea m-am confruntat cu aceasta problema , insa stiu ca multi se afla in aceasta problema.Va pot recomanda tratamentele speciale pentru asa ceva , am auzit ca au un gust rau si astfel vei tine unghiile departe de gura.
2.Produsul care a functionat pentru mine a fost tratamentul de la Farmec , il recomand tuturor. L-am folosit aproape un an si acum nu ii mai simt nevoia. Am auzit ca si tratamentul de la Eveline face minuni .














3. Hidratarea. Imi place sa folosesc uleiul de masline pentru cuticule , iar pentru maini aplic orice crema am la dispozitie.
4.Nu iti taia cuticulele ! Am facut-o la inceput , crezand ca fac mai mult bine . Le-am taiat pentru 2 luni ,cred, apoi am inceput sa folosesc solutia pentru indepartarea cuticulei . Sunt la al doilea recipient si il folosesc cu spor.Pentru a distribui produsul intr-o cantitate potrivita imi place sa torn continutul intr-o sticluta de oja curatata.
 
 5. Evita acetona . Acetona usuca unghiile foarte , foarte rau. Chiar daca oja se ia mai greu folosesc dizolvat fara acetona , sau cu acetona , dar nu in cantitate mare . Pentru a curata oja din jurul cuticulei folosesc acetona.
6.Daca speli vase sau intri in contact cu substante chimice foloseste manusi, mainile tale iti vor multumi.
7.Pentru a intari unghiile folosesc o data pe saptamana un catel de usturoi. Poate mirosul nu este cel mai frumos , dar pentru mine s-a vazut efectul.
8. Foloseste o baza inainte de aplicarea lacului de unghii colorat. Ajuta la intarirea unghiei (daca acesta este scopul lui , pot exista si baze tip bonder , care ajuta la prelungirea manichiurii) si te protejeaza de pigmentii ojei. 

Etichete: