NOTD- Sclipici zahar

Buna , fetelor!
Astazi am incercat pentru prima data sclipiciul zahar , l-am gasit  aici   la un pret foarte bun . Imi place in primul rand combinatia de culori . Ai de unde alege , fiind peste  21 de combinatii diferite . Eu am deocamdata doar patru pe care abia astept sa le folosesc. Sa va prezint manichiura apoi va voi spune modul de realizare.


 

Mod de realizare:

Am aplicat doua straturi de oja alba , exceptie facand inelarul pe care am aplicat doar un strat , apoi inainte de a se usca am aplicat sclipiciul .
Dupa ce s-a uscat totul am aplicat niste trandafiri stampilati . Am folosit oja pentru stampilat care este pigmentata si opaca intr-un strat . Cu toate ca matrita si stampila nu sunt de la unghiifalseengros.ro puteti gasi o gama variata de matrite si stampile . Imi pare rau ca nu le-am putut achizitiona si eu , dar sunt sigura ca sunt de nota 10.

Nu uitati de codul Emilia care va poate aduce un discount de 5% daca il introduce-ti in sectiunea de comentarii sau telefonic inainte de a finaliza comanda.

Etichete: ,