Produse de la Bottega Verde

Buna , fetelor! Cred ca toate ati auzit de Bottega Verde pana acum . Ieri am primit si eu primul colet de la ei . Nu ma asteptam sa ajunga atat de rapid , a ajuns intr-o zi prin curier.
Coletul a fost ambalat frumos , atat pe exterior , cat si pe interior.
In mare parte am avut pe comanda oje si ma bucur ca au fost impachetate corespunzator.



 
Nuanta Lavanda este , dupa cum sugereaza numele , un mov-albastru plin de particule argintii si albastre. Este opac aproape dintr-un singur strat , asa cum sunt majoritatea. Recomand doua straturi pentru a fi perfecta.
Nuanta Viola Metal este un violet inchis plin de paticule albastre si violet . Este opac in 1-2 straturi . Pensula este lata si ajuta la o aplicare mai usoara a lacului de unghii.
Nuanta  Succo Di Mora este un mov spre rosu plin de particule argintii , albastre si mov. Este opac in doua straturi .
Nuanta French Latte este un alb mai laptos . Pentru a fi opac necesita 2-3 straturi. Pensula este mai subtire decat a celorlalte lacuri.

Mereu am vazut gelurile de dus laudate , asa ca am ales gelul de dus cu lavanda .
Nu pot spune ca sunt fana a mirosului , dar nici nu il urasc. Vine intr-o cantitate destul de mare , 400 ml . Lasa pielea fina , curata , iar mirosul se mentine pe piele. Textura este groasa , deloc apoasa.
 


 Cand am vazut ca vand si deodorante l-am trecut imediat pe lista.Miroase super bine ,nu contine alcool si aluminiu . Este un deodorant roll-on. Am asteptari mari de la el , de astazi intra in teste.
 

Ultimul produs a fost un bonus. Sapunul cu extract de struguri a ajuns deja in baie , unde este indragit . Curata mainile si lasa un parfum minunat . 
 

Astea au fost si produsele mele . Pentru cititorii mei au si un cod de reducere. Poti introduce codul MANICHIURISIMPLE pentru a beneficia de un discount de 10%.Codul este valabil primilor 10.
Voi ce v-ati achizitionat de la Bottega Verde? Ce produse imi recomandati?
 
 
 
 

Etichete: ,