Saturday's Theme-16. Nail Charms/Studs

Buna ,fetelor !
Tema de astazi ne propune sa incercam ceva mai inedit , pietricelele.Mie imi plac, dar cele mai mari mi se par mai greu de purtat si mereu cad cand le agat in par.Am ales unele mai micute pentru a le purta mai usor si am decis sa la lipesc cu lipici, nu cu lac.
 Am aplicat doua straturi Anytime Red de la melkior pe 3 unghii. Pe inelar si mijlociu am aplicat doua straturi de baza nude. Dupa ce s-a uscat pe cea mijlocie am aplicat pe jumatate oja rosie , iar in centru am aplicat pietricelele folosindu-ma de un punctator la capatul caruia am aplicat lac transparent , asa le pot ridica mai usor. Pe inelar am pus o pietricica.
Cred ca manichiura poate fi facuta destul de repede si are un nivel de dificultate mic. Este o manichiura eleganta , cel putin asa cred si mi-a facut placere sa o port.
Nu sunt singura care azi a purtat Studs/Charms , te invit sa vezi si manichiurile fetelor:




Etichete: