Blestemul Vraciului, volumul 2 din Cronicile Wardstone, de Joseph Delaney

Buna! Astazi am avut pofta de stat si scris , asadar cititi recenzia Volumului II din Cronicile Wardstone .
Chiar si dupa a doua carte citita , inca imi mentin parerile bune despre serie . Este scrisa bine , are intriga , povestea foarte complexa si bine pusa la punct.

Am doilea Volum incepe in forta , prezentandu-l pe fratele lui Gregory sub posesia unui Duh Spintecator . Un Duh de Rangul I care sugea viata din preot. Dupa ce a auzit vorbele ,Gregory l-a trimis pe Tom sa se ocupe de Duh. In final Duhul este capturat de Tom , fiind prima sa captura . la scurt timp , din pacate preotul va muri ,fiind dus in alt sat , locuit in mare parte de preoti , pentru a fi inmormantat . Aici Tom ,impreuna cu magistrul sau vor trebui sa se ocupe de doua probleme , Urgia ,un Duh capturat in catacombele de sub oras ,un duh extrem de periculor si Inchizitorul , omul care ura vracii si ardea pe rug oamenii pe care ii considera sustinatori ai Intunericului.
Vor reusi? Cum vor face fata la atatea pericole ? Iti pot spune ca ultimele 100 de pagini m-au tinut in suspans si nu am putut lasa cartea din mana .
Cu siguranta  voi posta si partea a treia , asa ca fi cu ochii in patru dupa articol . Intre timp voi posta ca de obicei manichiuri si am lucrat la niste lecturi scolare .

Etichete: , , ,