Saturday's Theme-23. Purple

Buna , fetelor !
A doua tema din luna iunie este mov. Este una din culorile mele preferate , dupa albastru . O prefer atat in nuante pastelate , dar si in nuante mai inchise . Pentru astazi am ales nuanta minunata de la Rimmel , pe care o folosesc cu drag de fiecare data cand vreau sa port ceva foarte apropiat de negru . Este aproape opaca intr-un strat , dar mai mereu optez pentru doua , fiind in formula 60 secunde . Pe toate unghiile ,exceptie facand unghia mijlocie , am aplicat doua straturi . Pe unghia mijlocie am aplicat un strat de oja alba , pe care am lasat-o sa se usuce . Pe o strampila am pus alb , mov si auriu , iar inainte de a se usca le-am presat pe unghie , lasand acest efect . Pe aratator am adaugat o linie folosindu-ma de o pensula si oja aurie .




 

Fetele participante :
 

Etichete: