Eu sunt Grimalkin, volumul 9 din Cronicile Wardstone, de Joseph Delaney Recenzie

Buna tuturor!
Dupa cum ati vazut, in ultimul timp am postat destul de multe recenzii, deoarece am gasit si eu in sfarsit timp si inspiratie. Astazi discutam despre o noua carte din seria Wardstone, printre preferatele mele, probabil dupa cartea cu numarul 13.



Produs publicat in 2013 de Corint JuniorData aparitiei: Februarie 2013Format: 120x165Tip coperta: CartonataNumar pagini: 352

Descrierea facuta de editura

Dupa ce Diavolul i-a ucis cu brutalitate copilul, singurul tel al lui Grimalkin este nimicirea acestuia. Fara prea mare tragere de inima, se aliaza cu Vraciul si cu ucenicul sau, Tom, ajutandu-i sa-l lege pe Diavol si sa-l decapiteze. Acum, ea este o fugara, iar misiunea pe care o are este una mortala. Pentru ca spiritul Diavolului sa fie infrant si alungat de pe Pamant pentru totdeauna, Grimalkin trebuie sa tina departe de ghearele vrajmasilor capul retezat al acestuia. Indiferent de pretul pe care trebuie sa-l plateasca...
„Actuala asasina a clanului Malkin este Grimalkin. Foarte rapida si puternica, aceasta vrajitoare se conduce dupa un cod propriu al onoarei si nu recurge niciodata la siretlicuri. Prefera ca potrivnicul sa insemne pentru ea o provocare. Desi onorabila, Grimalkin are si o fata intunecata, fiind renumita pentru faptul ca intrebuinteaza tortura. Cu totii se tem de acel tac-tac al cumplitelor ei foarfeci.

Parerea mea

Dupa ce au reusit sa lege Necuratul si sa ii taie capul, Grimalkin primeste sarcina de a apara capul de aliatii Intunericului. Cartea este povestita de Grimalkin, lucru care ma bucura nespus de mult. Mereu mi-a placut acest personaj, faptul ca ne este prezentat in de-aproape este perfect. Vrajitoarele vor reusi sa creeze un neom, o creatura a intunericului, care pare sa o incurce pana si pe Grimalkin. Va reusi oare ea sa apare capul de slujitorii intunericului?

Puncte tari

Puncte slabe

O recomand, sau nu?

Da. Deoarece este o serie, cartea nu poate fi sarita, dar oricum a fost foarte buna. Aceasta serie o recomand tuturor grupelor de varsta, de la 14 ani in sus. Ii dau, evident, cinci stelute.

Unde o pot gasi la cel mai mic pret?

In momentul in care o scriu, vad ca pe Elefant stocurile sunt epuizate, asa ca recomand libris. Aici aveti transport gratuit la comenzi de peste 30 lei, deci mai salvati si transportul. Eu am citit-o in PDF, iar daca esti fan PDF poate fi gasita foarte rapid.




Etichete: , , , , ,