Saturday's Theme-37. Coral

Buna tuturor!
Tare mi-a lipsit sa mai scriu despre manichiuri, dar m-am limitat in aceste zile doar la o culoare simpla, ceea ce se resimte si in aceasta tema, dar din fericire nu a necesitat nail art. De fiecare data incerc sa particip la temele saptamanale si ma descurc bine, am bifat 37/37 si cu siguranta voi participa la toate. Pentru aceasta saptamana tema a fost coral, o nuanta pe care au nu o detineam, nu stiu de ce. Acum cateva zile am realizat acest lucru si am zis sa imi fac singura una, fara sa mai merg la cumparaturi. Am dorit o nuanta mata, asa ca am adaugat portocaliu si roz aprins in cantitati egale peste o baza alba tata. Dupa ce am amestecat bine sticlutul de oja, s-a format aceasta culoare.




























Pentru a nu ma prezenta doar cu o oja, am aplicat foarte rapid niste stickere pe care le indragesc foarte mult. Fiind stickere, nu tatuaje pe baza de apa, sunt putin mai greu de dezlipit de pe folie. E7u mereu rupeam cateva in proces, pana am vazut pe cineva folosind partea mai ascutita a betisorului de portocal pentru a le ridica dintr-un colt, sau cealalta parte pentru a le impinge. Aceasta tehnica m-a salvat si pe mine, dar si stickerele.

Fetele participante


Etichete: , , , , ,