Top 5 carti care m-au bagat in reading slump

Buna tuturor!
De ceva timp incerc sa abordez un nou tip de articol, si anume, Top 5, unde vreau sa abordez anumite subiecte. Cum la momentul de fata citesc o carte care m-a bagat in reading slump, am zis ca acum ar fi momentul ideal pentru a face un TOP 5 CARTI CARE M-AU BAGAT IN READING SLUMP.
Pentru cei care nu stiu, reading slump inseamna acel moment in care o carte pe care o citesti iti taie pofta de citit, atat de mult te plictiseste incat nu o poti citi, dar uneori nu poti citi nici alte carti.

Mobilul de Stephen King

Este cartea pe care o citesc acum si sunt la pagina 170 de o saptamana si nu o pot deschide. Sper sa o pot termina si sa ma surprinda placut.

Dark Army de Joseph Delaney

Imi pare rau sa pun aceasta carte pe aceasta lista, insa eu am facut greseala de a citi ce-a de-a doua carte inainte de prima si actiunea mi se parea ca nu se leaga de nimic. In acel moment cartea m-a enervat destul de mult. Intr-un final am citit-o si mi-a placut, dar greseala a fost a mea, eu am incurcat cartile.

Povestile lui Guliver

O carte destul de grosuta pe care voiam de mult sa o citesc, ma apucase pe mine sa citesc multe carti ale autorilor clasici. Pe aceasta am abandonat-o de la pagina 80, au trecut doua luni de atunci, dar nu ma gandesc sa o termin. A fost extrem de ambigua si plictisitoare. Clasicilor le voi mai da sanse, mai ales lui Mark Twain.

Padurea spanzuratilor de Liviu Rebreanu

O lectura scolara extrem de plictisitoare si greoaie, cel putin din perspectiva mea. Am citit-o extrem de greu, nu am inteles-o si nu mi s-a parut la fel de buna ca Ion. Nici cea din urma nu este preferata mea, insa este superioara celeilalte.

Viata e usoara nu-ti face griji 

Aceasta carte este continuarea cartii " Oamenii fericiti citesc si beau cafea". Cu toate ca este destul de subtirica, aproximativ 200 de pagini, am citit-o in cateva zile pentru ca m-a plictisit destul de mult. Finalul a salvat povestea si, daca nu ma insel i-am acodat 4 stelute pe Goodreads. Pe viitor nu planuiesc sa mai citesc ceva de la aceasta autoare, insa cine stie.
Cam acesta a fost si cu acest Top 5. Pe voi ce carti v-au bagat in reading slump?

Etichete: , ,