Saturday's Theme-28. Splatter

Buna, fetelor!
Nu stiu de ce, dar eu traiam cu impresia ca azi aveam de facut inghetata, si mare mi-a fost uimirea cand am vazut in document ca de fapt e Splatter. Aseara m-am stradut sa suflu intr-un pai si abia mergea, pana cand, in sfarsit, am gasit modalitatea corecta. Manichiura similara am mai realizat si anul trecut, doar ca a fost pentru Halloween, iar acum am opat pentru mai multa culoare.



 Ce am folosit:


Mod de realizare:


Dupa ce am aplicat baza, am adaugat doua straturi de oja alba.Inainte de a se usca, am adaugat putin latex lichid pe langa unghie pentru a ma ajuta mai tarziu sa curat mai usor.Dupa ce s-a uscat, am luat un pai, iar pe o parte am venit cu pensula ojei si am adaugat multa oja.
Pe capatul celalat am suflat, creand modelul. Poate nu va iesi de prima data, insa daca repeti cu siguranta va merge.
Am repetat procedeul cu fiecare dintre cele trei culori alese. Cred ca cele trei culori se potrivesc destul de bine.

Fetele participante: 



Etichete: , , ,