Saturday's Theme-30. Place you’d love to visit

Buna, fetelor!
A sosit vremea pentru manichiura cu diferite teme. Tema de astazi este locul pe care ti-ai dori sa il vizitezi. De mult asteptam tema, deoarece iubesc Marea Britanie si am tinut mortis sa am o manichiura care sa spuna acest lucru. Nu vreau sa mint, chiar am mai incercat acest lucru anul trecut, sa desenez steagul, insa esec total. Dar anul acesta mi-am schimbat tot ce inseamna pesule si acuarele si a iesit ceva frumos, ce sa zic, m-a apucat talentul la desen. Nu stiu de ce, dar Marea Britanie mi se pare un loc minunat cu oameni minunati, traditii frumoase si nu in ultimul rand orase frumoase. Sa nu uitam si de accentul britanicilor, acel accent minunat. :)) Gata cu vorba, hai sa iti arat ce am mesterit si apoi sa iti spun ce am facut si folosit.



Mod de realizare.

Am aplicat de toate unghiile, exceptie facand inelarul doua straturi de oja rosie, iar pe acesta am aplicat un strat de oja albastra. Unghia albastra a fost cea de accent, unde cu ajutorul unei pensule si vopsea acrilica alba, am creeat modelul care se poate vedea in colaj, aplicand doua straturi pentru a uniformiza culoarea. Apoi am venit cu oja rosie, completand steagul.

Ce am folosit.

Fetele participante:










Etichete: , , , , , , , , ,