Colectia de toamna de la Melkior Baza 9in1 si oja in nuanta Purpur Swatch and Review

Buna tuturor!
In urma cu o saptamana am primit de la Melkior, pentru testare, oja in nunata Purpur si baza 9 in 1, lansate pe 11.09 in colectia de toamna. Le multumesc pentru aceasta oportunitate, dar ca sa stii parerile sunt cu totul si cu totul SINCERE. Nu am de ce sa mint, pentru ca atunci as fi eu laudand un produs prost, iar alte 100 de fete fiind impotriva lui. Asa am procedat mereu cu produsele primite si asa este si corect!
Din fericire produsele au fost foarte, foarte bune, asa cum m-am obisnuit cu produsele lor. Am mai cumparat in urma cu ceva timp si am fost multumita. Pentru mine o oja buna este cea care este pigmentata si usor de aplicat, nu una care rezista mult deoarece mie orice oja imi rezista 7 zile, insa sunt nevoita sa o sterg in cateva zile pentru a realiza alte modele pentru voi. Mana mea dreapta a fost supusa testului de rezistenta, asa ca scuzati-mi unghiutele mai uratele, ca na, ea nu sta mereu in poze.

Nuanta Purpur

Oja vine in sticluta mica de 4,5 ml, dar poate fi achizitionata si in varianta de 10 ml. Eu personal prefer pe cele mici deoarece sunt adorabile, le pot termina fara a irosi banii degeaba, acest lucuru fiind bun pentru noi, fetele care avem sute de sticlute de oja. Pensula este destul de lata, imi place ca nu este genul lunga si subtire, astfel pot aplica oja prin metoda cu trei miscari, centru, intr-o parte, in cealalta. Este foarte pigmentata, iar reflexiile roz nu trec observate, mai ales in lumina puternica. Pe unghiile de la dreapta, mai scurte, a fost opaca intr-un strat mai grosut. Insa pentru test am zis sa o aplic si la stanga, pe unghii lungi, intr-un strat subtirel spre mediu. Acolo nu a mai fost opaca intr-un strat, dar destul de purtabila. Totul depinde de cum o aplici tu. Eu o pot declara opaca intr-un strat.
Asa a rezistat oja pentru 5 zile, dupa cum se vede luciul s-a dus putin( nu am aplicat top coat deloc), la varfuri oja s-a sters putin, iar ciobituri majore nu am avut. Daca pe mine m-a tinut atat, asta nu inseamna ca tu vei avea aceleasi rezultate. Totul depinde de munca pe care o depui si cel mai important CORPUL TAU. Inainte de aplicare am dat cu acetona pura(se poate folosi si spirt) pentru a dezinfecta unghia si a lua uleiurile de pe patul inghial, uleiul creand o bariera intre oja si unghie, asa oja nu se va lipi bine de unghie.

Baza 9in1 

Baza poate fi purtata de una singura, ca tratament, sau cu o oja deasupra. Este un alb laptos cu irizatii discrete argintii, cred, sau albastre, atat de minore sunt. Se usuca rapid, este aproape incolora cu primul strat. Din fericire eu am unghii tari, care se rup foarte rar sau atunci cand vreau eu sa le tai(si atunci aproape rup forfecuta, stiu ca nu e bine pentru ca rup cateva straturi din unghie sau ceva de genul, dar cand cresc atat de lunghi, nu am chef sa le pilesc o ora, asa ca aleg o combinatie intre forfecuta si pila, si crede-ma tot sanatoase sunt), iar din acest motiv baza nu a putut primi un review detaliat. Rau nu mi-a facut, deci e bine. De un an nu mai folosesc tratamente, deoarece simt ca nu mai am nevoie. Am tinut doua luni un tratament, inainte de a-mi face blogul, prin ianuarie 2016, acela a fost foarte bun si am scapat de unghii fragile. O voi folosi pe post de baza, pentru ca tine oja foarte bine, contine si lucruri benefice.
Acestea sunt cele 9 beneficii

  1. Baza protectoare pentru unghii.
  2. Baza nivelanta pentru unghii.
  3. Albire+iluminare
  4. Intaritor
  5. Plus de crestere, cheratina, arginina, ulei de arbore de ceai.
  6. Antioxidant:Vitamina E
  7. Plus de sanatate: Vitamina C-B5
  8. Netezire - ulei de migdale
  9. Anti-imbatranire Acid hialuronic
Acestea au fost parerile mele despre produsele Melkior, sper ca v-au ajutat. 

Etichete: , , , , ,